El marketing político revela su papel fundamental en la actualidad
Parés i Maicas, Manuel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)

Fecha: 2002
Resumen: Obra ressenyada: Raúl TREJO DELARBRE, Mediocracia sin mediaciones: prensa, televisión y elecciones. México DF: Ediciones Cal y Arena, 2001.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Castellà.
Documento: review ; ressenya ; publishedVersion
Publicado en: Telos: cuadernos de comunicación, tecnología y sociedad, Núm. 52 (Julio-Septiembre 2002) , p. 118-119, ISSN 0213-084X



2 p, 21.1 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados
Artículos > Reseñas

 Registro creado el 2013-06-28, última modificación el 2018-11-18



   Favorit i Compartir