visitant ::
identificació
|
|||||||||||||||
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Materials acadèmics > Guies docents > Tractaments Cognitivoconductuals en la Infància i l'Adolescència |
Data: | 2013-14 |
Resum: | 1. Adquirir els coneixements bàsics sobre el tractament cognitivoconductual dels principals trastorns i problemes de conducta en la infància i adolescència. 2. Estudiar les característiques específiques del procés d'intervenció terapèutica en la infància i la adolescència. 3. Conèixer els principals instruments d'avaluació cognitivoconductual emprats en els problemes de conducta i trastorns infantils més freqüents. 4. Analitzar els programes de tractament i les estratègies d'intervenció dels problemes de conducta i trastorns infantils més freqüents. 5. Conèixer les principals tècniques cognitivoconductuals aplicades en el tractament dels principals trastorns i problemes de conducta en la infància i adolescència, així com el seu grau d'evidència científica. 6. Potenciar la pràctica clínica en situació simulada. 7. Aprofundir en l'anàlisi de casos. |
Drets: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: | Català |
Titulació: | Psicologia [2502443] |
Document: | Objecte d'aprenentatge |
6 p, 112.4 KB |