Estratègies de notació musical espontània en infants de 4 a 5 anys
Rodríguez de la Rosa, Marina
Viladot, Laia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Fecha: |
2013 |
Descripción: |
49 pag. |
Resumen: |
El dibuix ens ofereix la possibilitat de fer una lectura de com s'estructura el pensament dels infants. En aquest treball estudiem quines estratègies posen en pràctica infants de 4 a 5 anys per a representar gràfica i espontàniament una audició. S'analitzen 26 representacions d'un mateix fragment musical i s'estableixen 4 categories generals per tal d'extreure'n conclusions i comparar els resultats amb el treball de Barret (2001), de similars característiques. |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Lengua: |
Català |
Titulación: |
Educació Infantil [2500797] |
Plan de estudios: |
Grau en Educació Infantil [847] |
Documento: |
Treball final de grau ; Text ; Treball final de grau ; Text |
Materia: |
Notació musical espontània ;
Estratègies de representació ;
Estètica musical |
El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación >
Trabajos de Fin de Grado >
Facultad de Ciencias de la Educación. TFG
Registro creado el 2013-09-18, última modificación el 2024-05-25