Els cent llenguatges en el cos del mestre. Contrastos entre Reggio i la UAB
Pie Pérez, Meritxell
Martínez Mínguez, Maria Lourdes , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Fecha: 2013
Descripción: 27 pag.
Resumen: El paper de l'estada Erasmus a la ciutat italiana de Reggio Emilia passa per la confrontació entre l'experiència de formació inicial UAB en relació al paper del cos del mestre i el saber fer reggià, on fa més de quaranta anys que infants, educadors, famílies i comunitat treballen junts construint el seu ideal educatiu. Són conscients i lluiten per vetllar per la qualitat de l'educació, sent plens coneixedors de la importància que aquesta té en la construcció social. Una realitat totalment contrària a la què vivim actualment a Catalunya, on el i la professió de mestre es troben desprestigiades.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català.
Titulación: Educació Infantil [2500797]
Plan de estudios: Graduat o Graduada en Educació infantil [847]
Documento: bachelorThesis ; Text
Materia: Cos mestre ; Reggio Emilia ; Experiència formació inicial UAB



27 p, 238.8 KB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Educación. TFG

 Registro creado el 2013-09-20, última modificación el 2018-11-17



   Favorit i Compartir