La vulnerabilitat a l'estrès en relació al Locus de Control individual en el personal docent dels centres públics d'educació secundària de Castellar del Vallès
Pujadas Besora, Silvia
Tomàs i Folch, Marina, 
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
| Fecha: |
2013 |
| Descripción: |
24 pag. |
| Resumen: |
En aquest estudi es pretén conèixer si existeix una relació directa entre la vulnerabilitat a patir estrès en els docents dels centres d'educació secundària a Castellar del Vallès amb el seu Locus de Control individual. Per a realitzar aquest estudi s'ha aplicat un qüestionari per conèixer si el Locus de Control dels docents era més Intern o Extern, i quin és el seu nivell de vulnerabilitat a l'estrès. Els resultats mostren que existeix una relació entre les dues variables analitzades, tot i que no demostra que el professorat tingui un alt nivell de vulnerabilitat a l'estrès. |
| Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.  |
| Lengua: |
Català |
| Titulación: |
Pedagogia [2500261] |
| Plan de estudios: |
Grau en Pedagogia [825] |
| Documento: |
Treball final de grau ; Text ; Treball final de grau ; Text |
| Materia: |
Locus de Control ;
Estrès ;
Vulnerabilitat a l'estrès ;
Personal docent |
El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación >
Trabajos de Fin de Grado >
Facultad de Ciencias de la Educación. TFG
Registro creado el 2013-09-25, última modificación el 2024-05-25