La vulnerabilitat a l'estrès en relació al Locus de Control individual en el personal docent dels centres públics d'educació secundària de Castellar del Vallès
Pujadas Besora, Silvia
Tomàs i Folch, Marina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Date: 2013
Description: 24 pag.
Abstract: En aquest estudi es pretén conèixer si existeix una relació directa entre la vulnerabilitat a patir estrès en els docents dels centres d'educació secundària a Castellar del Vallès amb el seu Locus de Control individual. Per a realitzar aquest estudi s'ha aplicat un qüestionari per conèixer si el Locus de Control dels docents era més Intern o Extern, i quin és el seu nivell de vulnerabilitat a l'estrès. Els resultats mostren que existeix una relació entre les dues variables analitzades, tot i que no demostra que el professorat tingui un alt nivell de vulnerabilitat a l'estrès.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català
Studies: Pedagogia [2500261]
Study plan: Grau en Pedagogia [825]
Document: Treball final de grau ; Text ; Treball final de grau ; Text
Subject: Locus de Control ; Estrès ; Vulnerabilitat a l'estrès ; Personal docent



24 p, 1.1 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Education Sciences. TFG

 Record created 2013-09-25, last modified 2024-05-25



   Favorit i Compartir