La vulnerabilitat a l'estrès en relació al Locus de Control individual en el personal docent dels centres públics d'educació secundària de Castellar del Vallès
Pujadas Besora, Silvia
Tomàs i Folch, Marina, 
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
| Date: |
2013 |
| Description: |
24 pag. |
| Abstract: |
En aquest estudi es pretén conèixer si existeix una relació directa entre la vulnerabilitat a patir estrès en els docents dels centres d'educació secundària a Castellar del Vallès amb el seu Locus de Control individual. Per a realitzar aquest estudi s'ha aplicat un qüestionari per conèixer si el Locus de Control dels docents era més Intern o Extern, i quin és el seu nivell de vulnerabilitat a l'estrès. Els resultats mostren que existeix una relació entre les dues variables analitzades, tot i que no demostra que el professorat tingui un alt nivell de vulnerabilitat a l'estrès. |
| Rights: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.  |
| Language: |
Català |
| Studies: |
Pedagogia [2500261] |
| Study plan: |
Grau en Pedagogia [825] |
| Document: |
Treball final de grau ; Text ; Treball final de grau ; Text |
| Subject: |
Locus de Control ;
Estrès ;
Vulnerabilitat a l'estrès ;
Personal docent |
The record appears in these collections:
Research literature >
Bachelor's degree final project >
Faculty of Education Sciences. TFG
Record created 2013-09-25, last modified 2024-05-25