La coeducació : premissa per a la igualtat d'oportunitats
Sola Busto, Júlia
Vilaplana, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Fecha: 2013
Descripción: 18 pag.
Resumen: La concepció i el tractament de la coeducació en l'àmbit educatiu ha passat per importants processos de transformació ja que va estretament lligat al rol social que se li atorga a la dona en cada moment històric, així com a l'estratificació de classes socials. Aquest article ofereix una visió global contrastant importants referents pedagògics en relació al context social i històric des del segle XVIII fins l'actualitat. Mitjançant la indagació d'informació a través de fonts primàries (llibres, revistes i articles, principalment) es presenta una selecció crítica de la informació recollida que permet veure la progressió d'aquest concepte a Catalunya, però també amb algunes referències a nivell estatal i europeu.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Educació Primària [2500798]
Plan de estudios: Grau en Educació Primària [1140]
Documento: Treball final de grau ; Text ; Treball final de grau ; Text
Materia: Coeducació ; Cohesió social ; Context social i històric



18 p, 1.1 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Educación. TFG

 Registro creado el 2013-09-30, última modificación el 2023-07-22



   Favorit i Compartir