Date: |
2002 |
Abstract: |
En este artículo presentamos el desarrollo de un asesoramiento sobre educación emocional que se está llevando a cabo en los centros de educación infantil y primaria «Doctor Serés», de Alpicat, y «Pinyana», de Alfarràs (Lleida). Desde el marco teórico de la educación emocional y desde el modelo de consulta colaborativa, el asesoramiento tiene la finalidad de formar al profesorado para la implementación de un programa de educación emocional en todos los ciclos de infantil y primaria. |
Abstract: |
En aquest article presentem el desenvolupament d'un assessorament sobre educació emocional que es du a terme en el centres d'educació infantil i primària «Doctor Serés», de Alpicat, i «Pinyana», de Alfarràs (Lleida). Des del marc teòric de l'educació emocional i des del model de consulta col·laborativa, l'assessorament té la finalitat de formar al professorat per a l'aplicació d'un programa d'educació emocional a tots els cicles d'infantil i primària. |
Abstract: |
In this article we introduce the development of an advice-study about Emotional education which is put into practice in the children's Education Centres and Primary Schools «Doctor Serés», in Alpicat, and «Pinyana», in Alfarràs (Lleida). From the Emotional Education framework and from collaborative consulting model, the aim of this advice-study is to train the teaching staff to implement an emotional education program in all courses of children's and Primary Schools. |
Rights: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Language: |
Castellà |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Subject: |
Educación emocional ;
Asesoramiento ;
Modelo de consulta ;
Educación primaria ;
Programa de educación emocional ;
Formación del profesorado ;
Educació emocional ;
Assessorament ;
Model de consulta ;
Educació primària ;
Programa d'educació emocional ;
Formació del professorat ;
Emotional education ;
Advice-study ;
Collaborative consulting ;
Primary schools ;
Emotional education program ;
Teacher training |
Published in: |
Educar, N. 30 (2002) , p. 159-167, ISSN 2014-8801 |