Fecha: |
2014-15 |
Resumen: |
Aquesta assignatura s'inscriu en el marc del Grau d'Educació Social amb l'objectiu de dotar l'alumnat dels criteris i els recursos per a entendre la complexitat i el potencial educatiu del temps de lleure i els recursos per a organitzar activitats recreatives d'interès en diversos àmbits socials i per a diferents edats. L'assignatura pertany a la Menció d'Educació de nens i joves. Manté relació de continuïtat amb l'assignatura Educació de nens i joves de tercer curs. a. Conèixer el marc actual de referència de l'educació en el lleure. b. Estudiar les influències de la globalització i de les indústries de l'oci pel que fa a les propostes de lleure. c. Estudiar l'evolució històrica i conceptual del temps de lleure. d. Conèixer els àmbits del temps de lleure i les actuacions i intervencions educatives possibles. e. Conèixer i saber aplicar diferents criteris, recursos i metodologies per al disseny i implementació de propostes educatives en el temps de lleure de nens i joves. f. Analitzar les possibilitats del lleure com a eina de prevenció i actuació davant de conductes de risc. g. Experimentar en la pràctica activitats de lleure basades, entre d'altres, en les activitats artístiques, l'expressió corporal, l'activitat física, el joc i l'esport. 1 Educació en el temps lliure de nens i joves 2014 - 2015. |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Lengua: |
Català |
Titulación: |
Educació Social [2500260] |
Plan de estudios: |
Grau en Educació Social [827] |
Documento: |
Objecte d'aprenentatge |