Fecha: |
2014-15 |
Resumen: |
L'objectiu d'aquest mòdul és plantejar algunes reflexions sobre la pertinència i actualitat del fons de la biblioteca escolar. Les obres de la literatura infantil i juvenil -especialment les clàssiques de narrativa, i les de poesia - presenten noves edicions, nous tipus de llibres o de documents visuals i sonors. En el mòdul es proposen eines crítiques per triar documents adequats a les necessitats textuals i icòniques dels lectors. També es proposen les bases de la recepció lectora de nous llenguatges i formes i l'anàlisi de la pertinència icònica, textual i cultural dels referents compartits per diverses cultures o específics d'alguna d'elles. |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Lengua: |
Català |
Titulación: |
Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura [4313816] |
Plan de estudios: |
Màster Universitari en Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura [1166] |
Documento: |
Objecte d'aprenentatge |