Date: |
2014-15 |
Abstract: |
Aquesta assignatura, inclosa en la matèria de Lingüística Francesa Aplicada i forma part de la Menció que rep el mateix nom, té com a objectiu principal donar a l'estudiant informació sobre els ppressupòsits teòrics i els enfocaments metodològics que existeixen actualment en l'ensenyament del Francès llengua estrangera (FLE). Es reflexionarà sobre el procés d'ensenyament/ aprenentatge de llengües i els seus components fonamentals: l'aprenent, el professor i les tasques. Les activitats de pràctica de classe (reflexió sobre les diverses activitats presents en els manuals, observacions de classes, etc)proporcionaran eines i recursos als estudiants interessats a esdevenir futurs ensenyants de FLE. |
Rights: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Language: |
Català |
Studies: |
Estudis Francesos [2502533] |
Study plan: |
Grau en Estudis Francesos [988] |
Document: |
Objecte d'aprenentatge |