Data: |
2014-15 |
Resum: |
- Analitzar les diferents tendències en recerca sobre la formació del pensament històric. - Interpretar propostes didàctiques sobre la formació de la consciència històrica i la temporalitat. - Dissenyar possibles investigacions sobre el concepte d'imaginació històrica i empatia. - Analitzar propostes d'ensenyament de la història a partir de les fonts. - Identificar les tendències actuals d'investigació en la formació del pensament geogràfic. - Analitzar investigacions relatives a la construcció de l'espai en les persones, la lectura del paisatge, el territori i les identitats en l'ensenyament - Dissenyar possibles indagacions en educació ambiental des de la geografia. - Descriure i identificar les investigacions més actuals sobre laformació del pensament social. - Analitzar el paper dels mitjans de comunicació i les TAC en la formació del pensament social, valorant les investigacions que s'han centrat en aquests àmbits. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: |
Català |
Titulació: |
Recerca en Educació [4313815] |
Pla d'estudis: |
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169] |
Document: |
Objecte d'aprenentatge |