Els valors determinen l'estratègia de RSC de les empreses familiars
Simon, Alexandra (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa)

Título variante: Los valores determinan la estrategia de RSC de las empresas familiares
Fecha: 2015
Resumen: La Responsabilitat Social Corporativa (RSC) és una estratègia que pren cada vegada més importància per a qualsevol organització. No obstant això, en el camp de l'empresa familiar, diferents autors han assenyalat la manca d'estudis sobre el comportament d'aquestes empreses a l'hora de desenvolupar accions de RSC. Aquest estudi suggereix que els valors diferencials i el grau d'implicació en l'empresa familiar són determinants a l'hora d'escollir l'estratègia de RSC a seguir.
Resumen: La Responsabilidad Social Corporativa (RSC) es una estrategia que cobra cada vez más importancia para cualquier organización. Sin embargo, en el campo de la empresa familiar, diferentes autores han señalado la falta de estudios sobre el comportamiento de estas empresas a la hora de desarrollar acciones de RSC. Este estudio sugiere que los valores diferenciales y el grado de implicación en la empresa familiar son determinantes a la hora de elegir la estrategia de RSC a seguir.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català i Castellà
Documento: Article ; divulgació ; Versió publicada
Publicado en: UAB divulga, Gener 2015, ISSN 2014-6388



Català
2 p, 84.2 KB

Español
2 p, 171.5 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > UAB Divulga
Artículos > Artículos de divulgación

 Registro creado el 2015-01-27, última modificación el 2024-02-14



   Favorit i Compartir