Fonaments teòrics de l'ensenyament de la literatura a la secundària
Quintana, Lluís, 1953- (Universitat Autònoma de Barcelona)

Date: 2011
Abstract: L'ensenyament de la literatura es va vehicular, originàriament, a través de la seva història i es va dissenyar com a eina de suport per a l'ensenyament de la retòrica, però també per a la formació del ciutadà, cosa que ajuda a entendre el paper que ha ocupat aquesta assignatura i el desconcert en què ens trobem actualment, en què moltes de les funcions per a les quals es va crear han quedat obsoletes. A l'article, s'hi proposa un replantejament d'aquestes funcions i s'hi exemplifica en el cas del cànon i la varietat de lectures possibles a l'aula.
Rights: Tots els drets reservats.
Language: Català
Document: Article ; recerca ; Versió acceptada per publicar
Subject: Lectura ; Didàctica de la literatura ; Didàctica de l'educació per a la ciutadania (transversals)
Published in: Articles de didàctica de la llengua i de la literatura, Núm. 53 (gener-març 2011) , p. 101-111, ISSN 1133-9845

Adreça alternativa: https://cat.grao.com/ca/producte/fonaments-teorics-de-l-ensenyament-de-la-literatura-a-secundaria


16 p, 167.1 KB

The record appears in these collections:
Articles > Research articles
Articles > Published articles

 Record created 2015-02-04, last modified 2021-08-21



   Favorit i Compartir