Home > Articles > Published articles > Anàlisi d'experiències en el camp de l'educació ambiental i d'itineraris de progrés : |
Date: | 2009 |
Abstract: | L'Agenda 21 Escolar (A21E) és un programa que vol fomentar els plantejaments i les pràctiques participatives als centres educatius des del punt de vista de la sostenibilitat i reforçar els vincles entre l'escola i la ciutat. El treball que es presenta analitza l'interès educatiu del ventall d'experiències d'educació per la sostenibilitat desenvolupades en el marc del Programa Agenda 21 Escolar de Sabadell i planteja possibles itineraris de progressió de les escoles al llarg dels anys de participació, tot amb la finalitat d'estimular noves iniciatives i noves idees per continuar avançant en el camp de l'educació per la sostenibilitat. |
Rights: | Tots els drets reservats. |
Language: | Català |
Document: | Article ; recerca ; Versió publicada |
Published in: | Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2009) , p. 529-533, ISSN 2174-6486 |
5 p, 43.6 KB |