Google Scholar: citations,
Reflecting on CLIL innovation : an interview with Do Coyle and Elisabet Pladevall
Piquer Vives, Inma (Universitat de Barcelona)
Lorenzo Galés, Maria Nieves (Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament)

Date: 2015
Abstract: The authors reflect on the role of CLIL in experimental teaching, teacher education and university research, from discussions with Prof. Do Coyle (University of Aberdeen, Scotland) and Dr. Elisabet Pladevall (Universitat Autònoma de Barcelona, Catalonia), in the framework of the Masters in Advanced English Studies at the Universitat Autònoma de Barcelona (January 2014). They give a brief but significant outlook on needs in the context of university studies and highlight the urgency of conducting a review of CLIL for the plurilingual Digital Age, as well of focusing on cross-curricular and transmedia exchanges in the multiple scenarios of university education.
Abstract: Les autores reflexionen sobre el paper de l'AICLE (CLIL) en l'experimentació pedagògica, la formació docent i la investigació universitària, a partir de les converses mantingudes amb les professores Do Coyle (Universitat d'Aberdeen, Escòcia) i Elisabet Pladevall (Universitat Autònoma de Barcelona, Catalunya), en el marc del Màster Oficial en Estudis Anglesos Avançats de la Universitat Autònoma de Barcelona (gener de 2014). Realitzen una breu però significativa perspectiva de les necessitats en el context dels estudis universitaris i posen de manifest la urgència de plantejar una revisió del CLIL a l'era digital i plurilingüe, i un enfocament d'intercanvi transversal i transmèdia en els multi-escenaris universitaris de educació.
Abstract: Las autoras reflexionan sobre el papel del AICLE (CLIL) en la experimentación pedagógica, la formación docente y la investigación universitaria, a partir de las conversaciones mantenidas con las profesoras Do Coyle (Universidad de Aberdeen, Escocia) y Elisabet Pladevall (Universitat Autònoma de Barcelona, Cataluña), en el marco del Máster Oficial en Estudios Ingleses Avanzados de la Universitat Autònoma de Barcelona (enero 2014). Realizan una breve pero significativa perspectiva de las necesidades en el contexto de los estudios universitarios y ponen de manifiesto la urgencia de plantear una revisión del CLIL en la era digital y plurilingüe, y un enfoque de intercambio transversal y transmedia en los multi-escenarios universitarios de educación.
Abstract: Les auteurs se penchent sur le rôle de l'EMILE dans l'enseignement expérimental, la formation des enseignants et la recherche universitaire, des discussions avec le professeur Do Coyle (Université d'Aberdeen, Ecosse) et Dr. Elisabet Pladevall (Universitat Autònoma de Barcelone, Catalogne), dans le cadre de Masters in Advanced English études à l'Universitat Autònoma de Barcelona (Janvier 2014). Ils donnent une perspective brève mais significative sur les besoins dans le cadre d'études universitaires et soulignent l'urgence de procéder à un examen de l'EMILE pour le plurilingue, ainsi de se concentrer sur les échanges interdisciplinaires et transmédia dans les multiples scénarios de l'enseignement universitaire.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Anglès
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Subject: AICLE ; Plurilingüisme, teoria de les 4 cs ; CLIL ; Plurilingualism ; Theory of the 4cs ; Plurilingüismo ; Teoría de los 4cs ; EMILE ; Plurilinguisme ; Théorie des 4c
Published in: Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 8 Núm. 1 (february-march 2015) , p. 86-93 (Interviews) , ISSN 2013-6196

Adreça original: https://revistes.uab.cat/jtl3/article/view/v8-n1-piquer-lorenzo
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Bellaterra/article/view/297803
DOI: 10.5565/rev/jtl3.610


8 p, 161.2 KB

The record appears in these collections:
Articles > Published articles > Bellaterra journal of teaching and learning language and literature
Articles > Research articles

 Record created 2015-03-19, last modified 2023-10-02



   Favorit i Compartir