Unitat d'epidemiologia i diagnòstic en psicopatologia del desenvolupament
Ezpeleta, Lourdes 
(Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Epidemiologia i de Diagnòstic en Psicopatologia del Desenvolupament)
Osa, Nuria de la 
(Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Epidemiologia i de Diagnòstic en Psicopatologia del Desenvolupament)
Doménech Massons, José M. (Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Epidemiologia i de Diagnòstic en Psicopatologia del Desenvolupament)
Granero, Roser 
(Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Epidemiologia i de Diagnòstic en Psicopatologia del Desenvolupament)
Martín, Virginia (Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Epidemiologia i de Diagnòstic en Psicopatologia del Desenvolupament)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Core Salut Mental
| Date: |
2014 |
| Rights: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.  |
| Language: |
Castellà |
| Document: |
Pòster de congrés |
| Published in: |
Seminari del CORE: Vulnerabilitat, Resiliència i Biomarcadors en Psicopatologia. Barcelona, 1er : 2014 |
1 p, 6.5 MB
|
Resum
1 p, 115.7 KB
|
The record appears in these collections:
Research literature >
UAB research groups literature >
Research Centres and Groups (research output) >
Health sciences and biosciences >
Strategic Research Community in Mental Health (CORE)Contributions to meetings and congresses >
Posters
Record created 2015-06-23, last modified 2024-05-22