Non-conventional TV advertising : visual impact and viewer's visual behaviour
Añaños, Elena ![Identificador ORCID](/img/uab/orcid.ico)
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Mas Parera, M. Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Estaún Ferrer, Santiago ![Identificador ORCID](/img/uab/orcid.ico)
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Valli, Anna ![Identificador ORCID](/img/uab/orcid.ico)
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Padilla, Alexander (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Jaén, Sonia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Jiménez, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Astals Serés, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Jiménez, Susana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Data: |
2010 |
Resum: |
Estudio realizado con la tecnología del eye tracker, cuyo objetivo es conocer el impacto visual de la pantalla compartida, la animación y la sobreimpresión y la conducta visual del telespectador. Los resultados muestran el valor atencional de las diferentes áreas de la pantalla en función del formato publicitario y de sus características visuals y permiten concluir la efectividad de la utilización de este tipo de estrategias publicitarias televisivas como lo demuestran otros trabajos realizados sobre el recuerdo sugerido de los diferentes anuncios. |
Nota: |
Altres ajuts: CAC/09-02 |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. ![Creative Commons](/img/licenses/by-nc-nd.ico) |
Llengua: |
Anglès |
Document: |
Pòster de congrés |
Matèria: |
Eye tracker ;
Atención ;
Televisión ;
Publicidad no convencional |
Publicat a: |
SEPEX Conference (Sociedad Española de Psicología Experimental). Granada, Andalusia, 8a : 2010 |
Poster
1 p, 1.3 MB
|
Abstract
2 p, 41.4 KB
|
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Documents dels grups de recerca de la UAB >
Centres i grups de recerca (producció científica) >
Ciències socials i jurídiques >
Grup de Recerca en Psicologia i Comunicació Publicitària (PCA)Documents de recerca >
Documents dels grups de recerca de la UAB >
Centres i grups de recerca (producció científica) >
Ciències socials i jurídiques >
PubliradioContribucions a jornades i congressos >
Pòsters
Registre creat el 2015-07-27, darrera modificació el 2024-05-20