Exposició d'il·lusions o de Marques Comercials? : Anàlisi de la Comunicació Comercial dels stands del Festival de l'Infància
Alcoverro Morente, Maria
Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: ¿Exposición de ilusiones o de Marcas Comerciales? : Análisis de la Comunicación Comercial de los stands del Festival de la Infancia
Fecha: 2015
Descripción: 169 pag.
Resumen: El projecte pretén analitzar els principals motius que influeixen als objectes d'estudi investigats en base a l'elecció d'un stand concret.
Resumen: El proyecto pretende analizar los principales motivos que influyen a los objetos de estudio investigados en base a la elección de un stand concreto.
Resumen: This projects pretends to analyse the main motives influencing to studies objects investigated to discover why they choose a concret stand.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Castellà.
Titulación: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Plan de estudios: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Documento: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Área temática: Publicitat
Materia: Esdeveniments ; Fira ; Stands ; Construcció de Marca ; Experiència de Marca ; Festival Infància ; Menors



169 p, 17.4 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2015-09-02, última modificación el 2019-07-20



   Favorit i Compartir