Comunicació d'èxit : Estudi del cas Rec.0 Experimental Stores
Farreras Pérez, Laura
Balsebre, Armand, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: Comunicación de exito : Estudio del caso Rec.0 Experimental Stores
Título variante: Successful comunication : Rec.0 Experimental Stores case study
Fecha: 2015
Descripción: 162 pag.
Resumen: El present projecte estudia la comunicació de barri a partir de la iniciativa Rec. 0 Experimental Stores. És la posada en escena del concepte 'pop up stores' al vell barri industrial del Rec d'Igualada. Descomptes radicals en una experiència de compra diferent, on el valor afegit ve donat per les activitats complementàries. La proposta d'un pla de comunicació culmina l'estudi.
Resumen: El presente proyecto estudia la comunicación de barrio a partir de la iniciativa Rec. 0 Experimental Stores. Es la puesta en escena del concepto 'pop up stores' en el viejo barrio industrial del Rec de Igualada. Descuentos radicales en una experiencia de compra diferente, donde el valor añadido viene dado por las actividades complementarias. La propuesta de un plan de comunicación concluye el estudio.
Resumen: This project studies the district communication from REC. 0 Experimental Stores initiative. It is the staging of the pop-up shops concept in Rec old industrial district of Igualada. Radical discounts in a different shopping experience, where the added value is given by the complementary activities. The communication plan proposal closes this study.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Periodisme [2501933]
Plan de estudios: Grau en Periodisme [971]
Documento: Treball de projecte ; Treball final de grau ; Text
Materia: Comunicació de barri ; Pop up stores ; Pla de comunicació ; Rec ; Igualada ; Descomptes ; Marca ; Periodisme



162 p, 3.1 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2015-09-21, última modificación el 2024-05-20



   Favorit i Compartir