Per citar aquest document: https://ddd.uab.cat/record/138586
L'Educació Plurilingüe: Tendències i Perspectives de Recerca [43225]
Dooly Owenby, Melinda Ann
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2015-16
Resum: Aquest mòdul és obligatori en l'especialitat de Didàctica de la Llengua y la Literatura i és optatiu per a la resta d'especialitats. En aquest mòdul es recullen les recerques renovadores per a la didàctica de les llengües en contextos de globalització, de diversitat lingüística, de multiculturalitat i d'utilització creixent de l'anglès com a llengua franca. A partir de una concepció global de l'educació plurilingüe i intercultural i des de perspectives que entenen la construcció del coneixement com un procés situat i compartit, es presentaran les polítiques i els recursos europeus respecte de les llengües de escolarització, les orientacions del sistema educatiu i les propostes innovadores per als centres educatius i les aules.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català.
Titulació: Recerca en educació [4313815]
Pla d'estudis: Recerca en Educació [1169]



Català
6 p, 48.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2015-10-01, darrera modificació el 2017-10-14



   Favorit i Compartir