Construyendo Europa a través del entretenimiento : El festival de Eurovisión
Sanandrés Martínez, Carlos
Lacalle Zalduendo, María Rosario, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2015
Descripció: 113 p.
Resum: El festival de Eurovisión es el concurso musical más longevo de la historia de la televisión. Ininterrumpidamente desde 1956 se ha convertido en una ventana para las modas y las tradiciones de los diferentes países que participan y es, a día de hoy, un motor para la innovación tecnológica en el campo televisivo. A lo largo de seis décadas, se ha forjado en torno al certamen una red seguidores que con la llegada de las nuevas tecnologías se han convertido en parte fundamental del show. El colectivo fan es el máximo exponente de los valores que transmite el programa, y es que Eurovisión contribuye a la creación de una identidad Europea homogénea. Una identificación que se corresponde a una clase media, blanca, y que defiende los derechos fundamentales del ser humano.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Col·lecció: Treballs de màster i postgrau. Màster Oficial de Recerca en Comunicació i Periodisme
Document: masterThesis
Matèria: Identitat col·lectiva ; Europa ; Festivals musicals

Adreça alternativa: https://hdl.handle.net/2072/255049


19 p, 1.4 MB

113 p, 2.3 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Ciències de la Comunicació. Treballs de Fi de Màster

 Registre creat el 2015-10-27, darrera modificació el 2019-02-02



   Favorit i Compartir