Com veuen les competències en Educació per al Desenvolupament Sostenible els futurs docents?
Cebrián, Gisela (Universidad Camilo José Cela)
Junyent i Pubill, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)

Título variante: How do the future teachers see the competences in Education for Sustainable Development?
Título variante: ¿Cómo ven las competencias en Educación para el Desarrollo Sostenible los futuros docentes?
Fecha: 2015
Resumen: Un estudi ha explorat la percepció de les competències de l'Educació per al Desenvolupament Sostenible (EDS) en 32 estudiants del grau d'educació primària. Els resultats mostren quins aspectes jutgen com a més importants en EDS els futurs docents, els quals gairebé no valoren elements considerats importants pels experts en el tema. També s'ha detectat una desconnexió entre els marcs teòrics existents relacionats amb aquest tema i el coneixement real i punts de vista dels estudiants.
Resumen: Un estudio ha explorado la percepción de las competencias de la Educación para el Desarrollo Sostenible en 32 estudiantes del grado de educación primaria. Los resultados muestran qué aspectos juzgan más importantes en EDS los futuros docentes, quienes apenas valoran elementos considerados importantes por los expertos en el tema. También se ha detectado una desconexión entre los marcos teóricos existentes relacionados con este tema y el conocimiento real y puntos de vista de los estudiantes.
Resumen: A study has explored how 32 students of elementary education perceive Education for Sustainable Development. The results show which are the most important aspects in EDS as judged by future teachers, who barely appreciate elements considered important by experts in the field. A lack of connection between the existing theoretical frameworks related to this issue and the real knowledge and views of students is also detected.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, Castellà i Anglès
Documento: Article ; divulgació ; Versió publicada
Materia: Desenvolupament sostenible ; Educació ambiental ; Ecologia ; Ensenyament
Publicado en: UAB divulga, Novembre 2015, ISSN 2014-6388



Català
3 p, 140.3 KB

Español
3 p, 153.6 KB

English
2 p, 152.0 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > UAB Divulga
Artículos > Artículos de divulgación

 Registro creado el 2016-01-28, última modificación el 2022-02-13



   Favorit i Compartir