Com veuen les competències en Educació per al Desenvolupament Sostenible els futurs docents?
Cebrián, Gisela (Universidad Camilo José Cela)
Junyent i Pubill, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)

Additional title: How do the future teachers see the competences in Education for Sustainable Development?
Date: 2015
Abstract: Un estudi ha explorat la percepció de les competències de l'Educació per al Desenvolupament Sostenible (EDS) en 32 estudiants del grau d'educació primària. Els resultats mostren quins aspectes jutgen com a més importants en EDS els futurs docents, els quals gairebé no valoren elements considerats importants pels experts en el tema. També s'ha detectat una desconnexió entre els marcs teòrics existents relacionats amb aquest tema i el coneixement real i punts de vista dels estudiants.
Rights: Tots els drets reservats
Language: Català.
Document: article ; divulgació ; publishedVersion
Subject: Desenvolupament sostenible ; Educació ambiental ; Ecologia ; Ensenyament
Published in: UAB divulga, Novembre 2015, ISSN 2014-6388



3 p, 140.3 KB

The record appears in these collections:
Articles > Published articles > UAB Divulga
Articles > Dissemination

 Record created 2016-01-28, last modified 2019-02-20



   Favorit i Compartir