Adults grans i publicitat integrada a la TV : atenció sense processament
Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)

Fecha: 2015
Resumen: La publicitat integrada és la que apareix introduïda en la programació, sense interrompre-la. Aquest estudi ha analitzat de quina manera capten i processen la informació que apareix a la pantalla els adults majors de 68 anys quan hi apareix publicitat integrada. Els resultats mostren que, si bé aquest tipus de publicitat capta l'atenció dels adults grans, que no la confonen amb el programa, no arriba a ser identificada i reconeguda. Així doncs, aquest tipus de publicitat no és eficaç en aquest segment de la població.
Derechos: Tots els drets reservats
Lengua: Català.
Documento: article ; divulgació ; publishedVersion
Materia: Persones grans ; Publicitat integrada
Publicado en: UAB divulga, Novembre 2015, ISSN 2014-6388



3 p, 136.8 KB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Documentos de los grupos de investigación de la UAB > Centros y grupos de investigación (producción científica) > Ciencias sociales y jurídicas > Publiradio
Artículos > Artículos publicados > UAB Divulga
Artículos > Artículos de divulgación

 Registro creado el 2016-01-29, última modificación el 2019-02-20



   Favorit i Compartir