Adults grans i publicitat integrada a la TV : atenció sense processament
Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)

Additional title: Adultos mayores y publicidad integrada en TV: atención sin procesamiento
Date: 2015
Abstract: La publicitat integrada és la que apareix introduïda en la programació, sense interrompre-la. Aquest estudi ha analitzat de quina manera capten i processen la informació que apareix a la pantalla els adults majors de 68 anys quan hi apareix publicitat integrada. Els resultats mostren que, si bé aquest tipus de publicitat capta l'atenció dels adults grans, que no la confonen amb el programa, no arriba a ser identificada i reconeguda. Així doncs, aquest tipus de publicitat no és eficaç en aquest segment de la població.
Abstract: La publicidad integrada es aquella que aparece introducida en la programación, sin interrumpirla. Este estudio ha analizado de qué manera captan y procesan la información que aparece en la pantalla los adultos mayores de 68 años cuando en ella aparece publicidad integrada. Los resultados muestran que, si bien este tipo de publicidad capta la atención de los adultos mayores, que no la confunden con el programa, no llega a ser identificada y reconocida. Así pues, este tipo de publicidad no es eficaz en este segmento de la población.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català i Castellà
Document: Article ; divulgació ; Versió publicada
Subject: Persones grans ; Publicitat integrada
Published in: UAB divulga, Novembre 2015, ISSN 2014-6388



Català
3 p, 136.8 KB

Español
3 p, 145.1 KB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (research output) > Social and Legal Sciences > Research Group on Psychology, Communication & Advertising (PCA)
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (research output) > Social and Legal Sciences > Publiradio
Articles > Published articles > UAB Divulga
Articles > Dissemination

 Record created 2016-01-29, last modified 2023-06-26



   Favorit i Compartir