| Home > Articles > Published articles > Itinerarios de transición |
| Date: | 1989 |
| Abstract: | La inserción profesional y social de los jóvenes está determinada por un complejo proceso, en el que intervienen los estudios, el trabajo, la vida familiar privada y la vida social. Se aportan datos sobre la relación, el tránsito de la escuela a la formación y a la transición de la escuela al trabajo. |
| Rights: | Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets. |
| Language: | Castellà |
| Document: | Article ; recerca ; Versió publicada |
| Subject: | Orientació professional ; Orientació en l'ensenyament ; Formació professional ; Joventut ; Treball ; Orientación escolar y profesional ; Relación escuela-trabajo |
| Published in: | Cuadernos de pedagogía, Núm. 174 (Octubre 1989) , ISSN 2386-6322 |
4 p, 24.9 KB |