Itinerarios de transición
Planas, Jordi, 1950- (Universitat Autònoma de Barcelona)

Date: 1989
Abstract: La inserción profesional y social de los jóvenes está determinada por un complejo proceso, en el que intervienen los estudios, el trabajo, la vida familiar privada y la vida social. Se aportan datos sobre la relación, el tránsito de la escuela a la formación y a la transición de la escuela al trabajo.
Rights: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Language: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Subject: Orientació professional ; Orientació en l'ensenyament ; Formació professional ; Joventut ; Treball ; Orientación escolar y profesional ; Relación escuela-trabajo
Published in: Cuadernos de pedagogía, Núm. 174 (Octubre 1989) , ISSN 2386-6322

Adreça alternativa: http://www.cuadernosdepedagogia.com/


4 p, 24.9 KB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (research output) > Social and Legal Sciences > Research Group Education and Work (GRET)
Articles > Research articles
Articles > Published articles

 Record created 2016-02-18, last modified 2025-04-13



   Favorit i Compartir