Desenvolupar l'aprenentatge organitzacional a l'administració pública
Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Rodríguez Gómez, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Fecha: |
2014 |
Resumen: |
La innovació s'ha d'entendre com el procés d'institucionalitzar (assumir com a organització) les millors pràctiques, permetent assumir compromisos que garanteixin la permanència d'aquestes pràctiques en el temps, la seva extensió a altres usuaris de l'organització i la rendibilitat d'esforços. La millora és, en aquest context, el resultat però també l'excusa per fomentar el debat i la reflexió que ajudi a les persones i les organitzacions a millorar i a mantenir els seus compromisos; també és una oportunitat, si volem que les nostres organitzacions treballin per al futur i s'adaptin a la funció social que els correspon. |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Lengua: |
Català |
Documento: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Materia: |
Aprenentatge organitzacional ;
Administració pública |
Publicado en: |
Escola Innovació, Núm. 33 (novembre 2014) , p. 10-13, ISSN 1888-4407 |
El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación >
Documentos de los grupos de investigación de la UAB >
Centros y grupos de investigación (producción científica) >
Ciencias sociales y jurídicas >
Centro de Investigación y Estudios para el Desarrollo Organizativo (CRIEDO)Artículos >
Artículos de investigaciónArtículos >
Artículos publicados
Registro creado el 2016-03-30, última modificación el 2024-05-20