Desenvolupar l'aprenentatge organitzacional a l'administració pública
Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Rodríguez-Gómez, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)

Fecha: 2014
Resumen: La innovació s'ha d'entendre com el procés d'institucionalitzar (assumir com a organització) les millors pràctiques, permetent assumir compromisos que garanteixin la permanència d'aquestes pràctiques en el temps, la seva extensió a altres usuaris de l'organització i la rendibilitat d'esforços. La millora és, en aquest context, el resultat però també l'excusa per fomentar el debat i la reflexió que ajudi a les persones i les organitzacions a millorar i a mantenir els seus compromisos; també és una oportunitat, si volem que les nostres organitzacions treballin per al futur i s'adaptin a la funció social que els correspon.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Materia: Aprenentatge organitzacional ; Administració pública
Publicado en: Escola Innovació, Núm. 33 (novembre 2014) , p. 10-13, ISSN 1888-4407



4 p, 240.9 KB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Documentos de los grupos de investigación de la UAB > Centros y grupos de investigación (producción científica) > Ciencias sociales y jurídicas > CRiEDO (Centro de Investigación y Estudios para el Desarrollo Organizativo)
Artículos > Artículos de investigación
Artículos > Artículos publicados

 Registro creado el 2016-03-30, última modificación el 2023-07-13



   Favorit i Compartir