Desenvolupar l'aprenentatge organitzacional a l'administració pública
Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Rodríguez Gómez, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)

Date: 2014
Abstract: La innovació s'ha d'entendre com el procés d'institucionalitzar (assumir com a organització) les millors pràctiques, permetent assumir compromisos que garanteixin la permanència d'aquestes pràctiques en el temps, la seva extensió a altres usuaris de l'organització i la rendibilitat d'esforços. La millora és, en aquest context, el resultat però també l'excusa per fomentar el debat i la reflexió que ajudi a les persones i les organitzacions a millorar i a mantenir els seus compromisos; també és una oportunitat, si volem que les nostres organitzacions treballin per al futur i s'adaptin a la funció social que els correspon.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Subject: Aprenentatge organitzacional ; Administració pública
Published in: Escola Innovació, Núm. 33 (novembre 2014) , p. 10-13, ISSN 1888-4407



4 p, 240.9 KB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (research output) > Social and Legal Sciences > Center for Research and Studies for Organizational Development (CRiEDO)
Articles > Research articles
Articles > Published articles

 Record created 2016-03-30, last modified 2024-05-20



   Favorit i Compartir