L'ensenyament de l'equilibri químic a secundària : repte i propostes educatives.
Grimalt Álvaro, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
Pintó, R. (Roser) (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)

Date: 2013
Abstract: En l'article següent es discuteixen les principals dificultats del model d'equilibri químic a l'hora de dissenyar una seqüència d'ensenyament–aprenentatge així com es descriu i justifica el disseny d'una pràctica de laboratori al voltant del contingut esmentat.
Rights: Tots els drets reservats
Language: Català.
Document: bookPart
Subject: Equilibri químic ; Ensenyament i aprenentatge de les ciències ; Concepcions alternatives
Published in: Aportacions de futur sobre l'ensenyament de la Química a Catalunya. Actes de les 1es JEQC, 2013, p. 115-126



12 p, 240.7 KB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (scientific output) > Social and Legal Sciences > The Research Centre for Science and Mathematics Education (CRECIM)
Books and collections > Book chapters

 Record created 2016-04-20, last modified 2019-02-03



   Favorit i Compartir