Per citar aquest document: https://ddd.uab.cat/record/15250
Mercadotècnia Estratègica i Corporativa [20668]
Guardia Gascuñana, Carlos de la
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: Juny 2006-07
Nota: Juny
Nota: Tercer curs
Nota: Obligatòria
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Pla d'estudis: Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]



3 p, 30.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2007-01-31, darrera modificació el 2017-09-30



   Favorit i Compartir