La tecnologia a les classes de ciències de secundària : anàlisi dels processos de canvi en el professorat
Grimalt Álvaro, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals

Fecha: 2016
Resumen: A través d'enquestes, observacions a l'aula i entrevistes a docents, aquesta tesi doctoral ha estudiat detalladament la utilització de diversos dispositius en l'ensenyament de les ciències a secundària i la influència de les creences del professorat sobre aquesta tecnologia en el seu ús. Els resultats mostren, entre altres, que els dispositius més utilitzats, com són la pissarra digital interactiva, els portàtils i els llibres digitals, s'empren com a substituts de pissarres i llibres de text tradicionals.
Derechos: Tots els drets reservats
Lengua: Català.
Documento: article ; divulgació ; publishedVersion
Publicado en: UAB divulga, Maig 2016, ISSN 2014-6388



2 p, 35.1 KB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Documentos de los grupos de investigación de la UAB > Centros y grupos de investigación (producción científica) > Ciencias sociales y jurídicas > Centro de Investigación para la Educación Científica y Matemática (CRECIM)
Artículos > Artículos publicados > UAB Divulga
Artículos > Artículos de divulgación

 Registro creado el 2016-06-02, última modificación el 2019-02-02



   Favorit i Compartir