illARgonauta (el món clàssic i el màrqueting a través de l’AR)
Triviño, Jenny (INS Illa de Rodes (Roses, Catalunya))
Nadal, Francesc (INS Illa de Rodes (Roses, Catalunya))

Date: 2016
Abstract: Es presenta el projecte illARgonauta, en què es treballa la influència de la cultura clàssica en el món de la publicitat i l’empresa. Cada setmana, els alumnes de Llatí i Economia de l’Institut Illa de Rodes de Roses es reuneixen per treballar aquest projecte en comú. Periòdicament, es publiquen entrades al blog tot creant vídeos amb realitat augmentada i es difonen a través de les xarxes socials. S’utilitzen nombroses eines i aplicacions: EzflAR (canviat per ConectAR), Aumentaty, BuildAR, Sketchup, 123D Catch, Animoto, Vegas Pro, Movie Maker, Screencast-o-matic, Jing, Youtube, Vimeo, Symbaloo-Edu, Blogbooker, Layar, Espira, Augment, Twitter, Facebook… Al principi, els professors només tenien en ment fer un blog que relacionés la cultura clàssica amb l’empresa. Això no obstant, el projecte ha crescut i s’ha convertit en més de 90 minuts de vídeos, un itinerari geolocalitzat, una exposició interactiva i també IllARgonauta s’ha presentat en diverses jornades i ha guanyat diversos premis.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català.
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Subject: Illargonauta ; Realitat augmentada ; Publicitat ; Empresa ; Cultura clàssica
Published in: Methodos, Núm. 3 (2016) , p. 155-159, ISSN 2013-682X



5 p, 532.5 KB

The record appears in these collections:
Articles > Published articles > Methodos
Articles > Research articles

 Record created 2016-07-28, last modified 2019-02-08



   Favorit i Compartir