| Home > Articles > Published articles > La biblioteca de la humanidad |
| Date: | 2005 |
| Abstract: | Llevar los clásicos a la escuela responde a tres objetivos: favorecer un sentimiento de pertenencia colectiva; aprovechar la reflexión que la humanidad ha llevado a cabo sobre sí misma; y asegurar una horizonte de lecturas de calidad. Para conseguirlo, es preciso consensuar los contenidos de aprendizaje literario y crear referentes estables entre generaciones. |
| Rights: | Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets. |
| Language: | Castellà |
| Document: | Article ; recerca ; Versió publicada |
| Subject: | Lectura ; Animació ; Ensenyament primari ; Avaluació ; Literatura infantil ; Identitat col·lectiva ; Cultura ; Ensenyament ; Cognició i cultura |
| Published in: | Cuadernos de pedagogía, Núm. 352 (Desembre 2005) , p. 25-28, ISSN 2386-6322 |
4 p, 124.9 KB |