Maltratad@s : Análisis y percepción de la publicidad sobre la violencia de género
Carrasco Salinas, Astrid
Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: Maltractats/des : Anàlisi i percepció de la publicitat sobre la violència de gènere
Título variante: Battered : Analysis and perception of advertising about gender violence
Fecha: 2016
Descripción: 217 pag.
Resumen: La violència de gènere és un desgraciat fenomen social que segueix copejant la societat. Aquest comporta el desenvolupament d'un menyspreu, ofensa o vexació entre dues persones, el qual pot ser categoritzat com a violència de gènere o domèstica en funció de les característiques del maltractat i l'abusador. Per conèixer la percepció de la societat enfront de les campanyes de publicitat, realitzem una anàlisi de les campanyes publicitàries contra la violència de gènere realitzades pel Govern Espanyol entre el 2011 i el 2015 i de la percepció que dones i homes maltractats i no maltractats tenen d'aquestes.
Resumen: La violencia de género es un desgraciado fenómeno social que sigue golpeando la sociedad. Éste conlleva el desarrollo de un menosprecio, ofensa o vejación entre dos personas, el cual se puede categorizar como violencia de género o doméstica en función de las características de la victima y el acosador. Para conocer la percepción de la sociedad frente a las campañas de publicidad, realizamos un análisis de las campañas publicitarias contra la violencia de género realizadas por el Gobierno Español entre el 2011 y el 2015 y de la percepción que mujeres y hombres maltratados y no maltratados tienen de éstas.
Resumen: The battered is an unfortunate social phenomenon that continues striking the society. This involves the development of a contempt, offense or harassment between two people, which can be categorized as gender or domestic violence according to the victim and the stalker characteristics. To know the perception of society towards advertising campaigns, we conducted an analysis of advertising campaigns against gender violence carried out by the Spanish government between 2011 and 2015 and the perception that women and men, abused and not abused have about these.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Castellà
Titulación: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Plan de estudios: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Documento: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text
Materia: Violència familiar ; Publicitat - Campanyes ; Violència psicològica



217 p, 39.2 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2016-09-16, última modificación el 2022-05-01



   Favorit i Compartir