| Fecha: |
2001 |
| Resumen: |
La información se presenta inabarcable, incierta y con fecha de caducidad; se relativizan los contenidos enseñados, cada día más heterogéneos y la escuela recibe el ambicioso encargo de enseñar a vivir. Ante este panorama, los autores se preguntan: ¿servirán los valores y competencias de siempre para enfrentarse a los problemas del siglo XXI?. |
| Derechos: |
Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.  |
| Lengua: |
Castellà |
| Documento: |
Article ; divulgació ; Versió publicada |
| Materia: |
Ensenyament ;
Innovacions ;
Valors (Filosofia) ;
Societat de la informació ;
Aprenentatge ;
Sociologia de l'educació ;
Formació permanent |
| Publicado en: |
Cuadernos de pedagogía, Num. 298 (2001) , p. 49-77, ISSN 2386-6322 |