Prejuicios persistentes
Moreno Sardà, Amparo, 1947- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)

Data: 1991
Resum: Análisis de los contenidos del programa de Ciencias Sociales en la Educación Secundaria Obligatoria, según la Ley de Orgánica de Ordenación del Sistema Educativo (LOGSE). Se destaca la persistencia de algunos prejuicios y estereotipos sexistas. Lo personal aparece desligado de la dimensión histórica colectiva, y la familia, de las restantes transformaciones sociales.
Drets: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Educació secundària obligatòria ; Sexismo y educación
Publicat a: Cuadernos de pedagogía, Num. 193 (1991) , p. 78-79, ISSN 2386-6322



2 p, 52.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles de recerca
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2016-09-23, darrera modificació el 2024-11-23



   Favorit i Compartir