Prejuicios persistentes
Moreno Sardà, Amparo, 1947-

(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Data: |
1991 |
Resum: |
Análisis de los contenidos del programa de Ciencias Sociales en la Educación Secundaria Obligatoria, según la Ley de Orgánica de Ordenación del Sistema Educativo (LOGSE). Se destaca la persistencia de algunos prejuicios y estereotipos sexistas. Lo personal aparece desligado de la dimensión histórica colectiva, y la familia, de las restantes transformaciones sociales. |
Drets: |
Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.  |
Llengua: |
Castellà |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: |
Educació secundària obligatòria ;
Sexismo y educación |
Publicat a: |
Cuadernos de pedagogía, Num. 193 (1991) , p. 78-79, ISSN 2386-6322 |
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles de recercaArticles >
Articles publicats
Registre creat el 2016-09-23, darrera modificació el 2024-11-23