Audio branding de las marcas automovilísticas en ámbito estatal
Moreno Muñoz, Marina
Rabanal Ramírez, Robert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: Audio branding de les marques automobilístiques en l'àmbit estatal
Título variante: Audio branding of car brands in the State context
Fecha: 2016
Descripción: 99 pag.
Resumen: Investigació de camp amb la que es pretén analitzar la situació del audio branding a Espanya al sector automobilístic. Estudi realitzat amb els models de cotxes més venuts al país en l'any 20015. Es pretén comprendre el posicionament de marca a través de la comunicació sonora, així com la seva notorietat. La investigació també es suporta amb una revisió documental i diverses entrevistes a professionals del so publicitari.
Resumen: Investigación de campo con la que se pretende analizar la situación del audio branding en España en el sector automovilístico. Estudio realizado con los modelos de coches más vendidos en el país en el año 2015. Se pretende entender el posicionamiento de marca a través de la comunicación sonora, así como su notoriedad. La investigación también se sostiene con una revisión documental y diversas entrevistas a profesionales del sonido publicitario.
Resumen: Research witch it aims to analyse the situation of the audio branding of car brands in Spain. This research is made with the car models that were best sellers in the country in 2015. It is aimed to understand the brand positioning trough sound communication, as well as its awareness. The research is supported by a document review and several interviews with professionals of the advertisement sound.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Castellà
Titulación: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Plan de estudios: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Documento: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text
Materia: Automòbils ; Publicitat ; So Enregistrament i reproducció ; Marques comercials



99 p, 2.4 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2016-09-26, última modificación el 2022-11-15



   Favorit i Compartir