Date: |
2004 |
Abstract: |
En este artículo se presenta el enfoque conexionista utilizado en psicología cognitiva para entender algunos procesos de comprensión y aprendizaje de las ciencias. |
Abstract: |
In this article I introduce the connectionist approach used in Cognitive Psychology in order to understand some comprehension and learning processes in science education. |
Rights: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Language: |
Castellà |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Subject: |
Redes neuronales ;
Conexionismo ;
Aprendizaje ;
Comprensión ;
Neural networks ;
Connectionism ;
Learning ;
Comprehension |
Published in: |
Enseñanza de las ciencias, V. 22 N. 1 (2004) , p. 93-104, ISSN 2174-6486 |