Anàlisi de l'atenció visual de la publicitat no comercial amb la tecnología de l'Eye Tracker: "Vine a donar sang"
Astals Serés, Anna
Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Research Group on Psychology, Communication and Advertising

Fecha: 2013
Resumen: L'objectiu principal de la recerca és l'anàlisi, amb la tecnologia de l'Eye Tracking, de la optimització gràfica de la campanya del BST per tal d'aconseguir millorar l'atenció visual dels joves universitaris, a partir de la intervenció tant de les variables exògenes (característiques de la campanya) com endògenes (característiques dels subjectes en relació a la donació de sang).
Nota: Treball realitzat en el Research Group on Psychology, Communications & Advertising (PCA) de la UAB
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català.
Documento: conferenceObject
Materia: Eye tracker ; Atenció visual ; Publicitat ; Publicitat no comercial
Publicado en: Jornada de Recerca en Comunicació dels Països Catalans. Barcelona, 5a : 2013



Presentació
13 p, 1.1 MB

Resum
1 p, 311.0 KB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Documentos de los grupos de investigación de la UAB > Centros y grupos de investigación (producción científica) > Ciencias sociales y jurídicas > Grupo de Investigación en Psicología y Comunicación Publicitaria (PCA)
Contribuciones a jornadas y congresos > Presentaciones

 Registro creado el 2016-10-20, última modificación el 2018-10-27



   Favorit i Compartir