Anàlisi de l'atenció visual de la publicitat no comercial amb la tecnología de l'Eye Tracker: "Vine a donar sang"
Astals Serés, Anna
Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Research Group on Psychology, Communication and Advertising

Data: 2013
Resum: L'objectiu principal de la recerca és l'anàlisi, amb la tecnologia de l'Eye Tracking, de la optimització gràfica de la campanya del BST per tal d'aconseguir millorar l'atenció visual dels joves universitaris, a partir de la intervenció tant de les variables exògenes (característiques de la campanya) com endògenes (característiques dels subjectes en relació a la donació de sang).
Nota: Treball realitzat en el Research Group on Psychology, Communications & Advertising (PCA) de la UAB
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català.
Document: conferenceObject
Matèria: Eye tracker ; Atenció visual ; Publicitat ; Publicitat no comercial
Publicat a: Jornada de Recerca en Comunicació dels Països Catalans. Barcelona, 5a : 2013



Presentació
13 p, 1.1 MB

Resum
1 p, 311.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Grup de Recerca en Psicologia i Comunicació Publicitària (PCA)
Contribucions a jornades i congressos > Presentacions

 Registre creat el 2016-10-20, darrera modificació el 2019-05-13



   Favorit i Compartir