Les identitats trans en la comunitat educativa
Cabanes Herrera, Sara
Morón, Mar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Fecha: 2016
Descripción: 105 pag.
Resumen: Aquest treball és fruit d'una gran sensibilització envers la identitat de gènere, fent especial èmfasi en la transsexualitat infantil. El conforma una recerca teòrica sobre dades històriques, jurídiques i educatives, com també un estudi de cas on han participat centres educatius, institucions i persones trans. Els principals objectius han estat crear un protocol d'actuació educativa i recursos envers aquesta diversitat, fer-ne difusió a les escoles i esdevingui una eina perquè siguin tolerants, respectuoses i facin visibles totes les realitats i experiències envers les identitats de gènere de la seva comunitat, trencants els estereotips i rols de gènere normatius.
Nota: Premi UAB de l'Observatori per a la Igualtat als millors Treballs de Fi de Grau amb perspectiva de gènere. 1a Edició, curs 2015-2016
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Educació Primària [2500798]
Plan de estudios: Grau en Educació Primària [896] ; Grau en Educació Primària [1140]
Documento: Treball final de grau ; Text
Materia: Gènere ; Trans ; Educació



105 p, 2.0 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Educación. TFG
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Premios UAB. TFG

 Registro creado el 2017-03-28, última modificación el 2025-04-25



   Favorit i Compartir