Competencias profesionales de futuros profesores de educación infantil al analizar tareas escolares de simetría / Marjorie Sámuel Sánchez ; directores: Dra. Yuly Marsela Vanegas Muñoz, Dr. Josep María Fortuny Aymemí
Sámuel Sánchez, Marjorie, autor
Vanegas, Yuly Marsela, supervisor acadèmic
Fortuny, Josep M. (Josep Maria), supervisor acadèmic
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals

Publicación: [Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016
Descripción: 1 recurs en línia (230 pàgines)
Resumen: Resums pendents.
Nota: Tesi. Doctorat. Universitat Autònoma de Barcelona. 2016
Nota: Departament responsable de la tesi: Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
Derechos: L'accés als continguts d'aquesta tesi queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons Creative Commons
Lengua: Castellà.
Documento: Tesis i dissertacions electròniques ; doctoralThesis ; publishedVersion
Materia: Professors de matemàtica ; Matemàtica ; Ensenyament infantil ; Simetria (Matemàtica)
ISBN: 9788449069062

Adreça alternativa: https://hdl.handle.net/10803/399896


231 p, 8.0 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Tesis doctorales

 Registro creado el 2017-06-05, última modificación el 2019-02-02



   Favorit i Compartir