Competencias profesionales de futuros profesores de educación infantil al analizar tareas escolares de simetría / Marjorie Sámuel Sánchez ; directores: Dra. Yuly Marsela Vanegas Muñoz, Dr. Josep María Fortuny Aymemí
Sámuel Sánchez, Marjorie, autor
Vanegas, Yuly Marsela, supervisor acadèmic
Fortuny, Josep M. (Josep Maria), supervisor acadèmic
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals

Publicació: [Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016
Descripció: 1 recurs en línia (230 pàgines)
Resum: Resums pendents.
Nota: Tesi. Doctorat. Universitat Autònoma de Barcelona. 2016
Nota: Departament responsable de la tesi: Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
Drets: L'accés als continguts d'aquesta tesi queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: Tesis i dissertacions electròniques ; doctoralThesis ; publishedVersion
Matèria: Professors de matemàtica ; Matemàtica ; Ensenyament infantil ; Simetria (Matemàtica)
ISBN: 9788449069062

Adreça alternativa: https://hdl.handle.net/10803/399896


231 p, 8.0 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Tesis doctorals

 Registre creat el 2017-06-05, darrera modificació el 2019-09-19



   Favorit i Compartir