dir.
Publicació: |
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016 |
Descripció: |
1 recurs en línia (338 pàgines) |
Resum: |
El presente estudio se centra en el análisis del discurso de las informaciones publicadas por el diario La Jornada, durante la etapa de la campaña electoral de 2006 en México, tratando de determinar cuáles fueron las preferencias electorales que dicho medio reflejó en sus escritos, influyendo así en las actitudes de sus lectores, dando un sesgo y promoviendo una tendencia de opinión favorable a un determinado candidato. |
Nota: |
Departament responsable de la tesi: Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació |
Nota: |
Tesi. Doctorat. Universitat Autònoma de Barcelona. 2016 |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: |
Castellà |
Document: |
Tesi doctoral ; Versió publicada |
Matèria: |
Comunicació en la política ;
Mèxic ;
Aspectes psicològics ;
Anàlisi del discurs |
ISBN: |
9788449062551 |