Google Scholar: citations
Foreign Language Education in Japan: Exploring Qualitative Approaches, Sachiko Horiguchi, Yuki Imoto, and Gregory S. Poole (Eds.) (2015). Rotterdam: Sense Publishers, 191 pages, Paperback €45.20 ISBN: 978-94-6300-323-0 (paperback)
Yoshida, Takako (Yokohama College of Commerce (Japó))

Date: 2017
Abstract: Obra ressenyada: Sachiko HORIGUCHI, Yuki IMOTO, and Gregory S. POOLE (eds. ), Foreign Language Education in Japan: Exploring Qualitative Approaches. Rotterdam: Sense Publishers, 2015.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Anglès
Document: review ; ressenya ; publishedVersion
Subject: Book review ; Ressenya ; Reseña ; Critique de livre
Published in: Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 10 Núm. 2 (may-june 2017) , p. 92-96 (Book Reviews) , ISSN 2013-6196

Adreça original: https://revistes.uab.cat/jtl3/article/view/v10-n2-yoshida
Adreça alternativa: https://www.raco.cat/index.php/Bellaterra/article/view/327321
DOI: 10.5565/rev/jtl3.732


5 p, 137.5 KB

The record appears in these collections:
Articles > Published articles > Bellaterra journal of teaching and learning language and literature
Articles > Reviews

 Record created 2017-07-03, last modified 2020-08-09



   Favorit i Compartir