Google Scholar: citas
Foreign Language Education in Japan: Exploring Qualitative Approaches, Sachiko Horiguchi, Yuki Imoto, and Gregory S. Poole (Eds.) (2015). Rotterdam: Sense Publishers, 191 pages, Paperback €45.20 ISBN: 978-94-6300-323-0 (paperback)
Yoshida, Takako (Yokohama College of Commerce (Japó))

Fecha: 2017
Resumen: Obra ressenyada: Sachiko HORIGUCHI, Yuki IMOTO, and Gregory S. POOLE (eds. ), Foreign Language Education in Japan: Exploring Qualitative Approaches. Rotterdam: Sense Publishers, 2015.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Anglès
Documento: Ressenya ; recerca ; Versió publicada
Materia: Book review ; Ressenya ; Reseña ; Critique de livre
Publicado en: Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 10 Núm. 2 (may-june 2017) , p. 92-96 (Book Reviews) , ISSN 2013-6196

Adreça original: https://revistes.uab.cat/jtl3/article/view/v10-n2-yoshida
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Bellaterra/article/view/327321
DOI: 10.5565/rev/jtl3.732


5 p, 137.5 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Bellaterra journal of teaching and learning language and literature
Artículos > Artículos de investigación
Artículos > Reseñas

 Registro creado el 2017-07-03, última modificación el 2022-03-05



   Favorit i Compartir