Para citar este documento: https://ddd.uab.cat/record/180647
Publicitat 360 : una mirada transgressora a la publicitat de la protecció íntima.
Amado Garrido, Melani
Cazorla Castella, Marta
Sánchez Casals, Laia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: Publicidad 360 : una mirada transgresora a la publicidad de la protección íntima.
Título variante: Advertising 360 : a transgressive look at the publicity of intimate protection.
Fecha: 2017
Descripción: 108 pag.
Resumen: El projecte té el proposit de realitzar una campanya publicitaria 360, la qual permet generar major impacte en la societat, ja que, actualment, la manera de publicitar-se ha canviat i les plataformes digitals juguen un paper fonamental en la viralització del contingut. D'altra banda, la idea i l'estratègia de la campanya tenen l'objectiu de ser originals i transgressores. Per aquesta raó, el sector escollit és la protecció intima, ja que es tracta d'una tipologia de publicitat repleta de metàfores. D'aquesta manera, l'execució de la campanya pretén desestigmatitzar els tabús sobre la menstruació.
Resumen: El proyecto tiene el propósito de realizar una campaña publicitaria 360, la cual permite generar un mayor impacto en la sociedad, ya que, actualmente, la forma de publicitarse ha cambiado y las plataformas digitales juegan un papel fundamental en la viralización del contenido. Por otra parte, la idea y la estrategia de la publicidad tienen el objetivo de ser originales y transgresoras. Por esta razón, el sector escogido es la protección íntima, puesto que se trata de una tipologia de publicidad repleta de metáforas. De esta manera, la ejecucción de la campaña pretende desestigmatizar los tabúes sobre la menstruación.
Resumen: The project has the idea to make an advertising 360, which allows to generate a greater impact in the society, reason why, actually, the way of advertising has changed and the digital platform have a fundamental role in the viralization of contents. On the other hand, the idea and the advertising strategy have the objective of being original and transgressive. For this reason, the chosen sector is the intimate protection, since it is a typology of advertising full of metaphors. In this way, the campaign's purpose is to de-stigmatize taboos over menstruation.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Comunicació Audiovisual [2501928]
Plan de estudios: Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
Documento: Treball de projecte ; bachelorThesis ; Text
Materia: Tabú ; Menstruació ; Dones en la indústria de la publicitat ; Publicitat ; Transmedia ; Target



108 p, 3.0 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2017-09-12, última modificación el 2017-10-12



   Favorit i Compartir