Per què l'esport importa
Boyle, Raymond, 1966-

Additional title: Por qué el deporte importa
Additional title: Why sports matters
Imprint: Bellaterra: Centre d'Estudis Olímpics i de l'Esport de la UAB, 2010
Description: 18 pag.
Abstract: L'esport sempre ha importat als mitjans de comunicació (Boyle i Haynes, 2009; Brookes, 2002; Rowe, 2004). En l'era digital dels mitjans de comunicació, hem passat d'una època d'escassetat a l'abundància potencial de continguts mediàtics lliurats a través d'una àmplia gamma de plataformes (televisió, ordinador, telèfon mòbil). A tota Europa els dos motors de canvi al sistema digital i de banda ampla d'alta velocitat estan facilitant, encara que de forma desigual, el canvi en el paisatge dels mitjans de comunicació. Estem entrant en una època en què parlar de mitjans "antics" o "nous" o fins i tot «digitals» no serà necessari. Hi haurà simplement mitjans de comunicació i continguts distribuïts en les pantalles (o portats a les pantalles cada vegada més pels usuaris), allà on es trobin. (. . . ).
Abstract: El deporte siempre ha importado a los medios de comunicación (Boyle y Haynes, 2009; Brookes, 2002; Rowe, 2004). En la era digital de los medios de comunicación, hemos pasado de una época de escasez a la abundancia potencial de contenidos mediáticos entregados a través de una amplia gama de plataformas (televisión, ordenador, teléfono móvil). En toda Europa los dos motores de camobio al sistema digital y de banda ancha de alta velocidad están facilitando, aunque de forma desigual, el cambio en el paisaje de los medios de comunicación. Estamos entrando en una época en qué hablar de medios «antiguos» o «nuevos» o incluso «digitales» no será necesario. Habrá simplemente medios de comunicación y contenidos distribuidos en las pantallas (o llevados a las pantallas cada vez más por los usuarios), dondequiera que se encuentren. (. . . ).
Abstract: Sport has always mattered to the media (Boyle and Haynes, 2009; Brookes, 2002; Rowe, 2004). In the digital age of media, we have moved from an age of scarcity to potential abundance of media content delivered through a range of platforms (television, computer, mobile phone). Throughout Europe the twin drivers of digital switch-over and high speed broadband are facilitating substantive, if uneven, change across the media landscape. We are entering an age where to talk of ‘old’ or ‘new’ or indeed ‘digital’ media will become redundant. There will simply be media and content delivered to screens (or increasingly pulled down by users onto those screens) wherever they may be located. (…).
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català, castellà i anglès
Series: Col·lecció Monogràfics, 23
Document: workingPaper
Subject: Esport ; Deporte ; Sport ; Comunicació digital ; Comunicación digital ; Digital media

Adreça alternativa: http://ceo.uab.cat/pdf/boyle_cat.pdf
Adreça alternativa: http://ceo.uab.cat/pdf/boyle_spa.pdf
Adreça alternativa: http://ceo.uab.cat/pdf/boyle_eng.pdf


18 p, 387.9 KB

English
18 p, 391.5 KB

Español
19 p, 389.9 KB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (scientific output) > Social and Legal Sciences > Olympic Studies Centre at the Autonomous University of Barcelona (CEO-UAB)
Research literature > Working papers

 Record created 2017-09-27, last modified 2017-10-13



   Favorit i Compartir