YouTube como medio de comunicación : utilizar sus herramientas para concienciar
Prieto Martín, María Teresa
Vilageliu Herrerias, Cristina
Maas Olives, Marcel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: YouTube com a mitjà de comunicació : utilitzar les seves eines per concienciar
Título variante: YouTube as a mass media : the use of its tools to raise awareness
Fecha: 2017
Descripción: 65 pag.
Resumen: YouTube és una xarxa social que cada cop s'assembla més a un mitjà de comunicació de masses, vist des de la concepció actual. Arriba a un gran nombre de persones, a qualsevol lloc del món i permet la bidireccionalitat. Amb un públic molt divers, ha permès l'aparició dels youtubers, comunicadors amb una gran influència. Volem crear un canal aprofitant aquest fenomen global, observant els mètodes més efectius, però aportant una mirada crítica. Com serà el nostre canal? Com arribarem a la gent? Amb aquest projecte pretenem respondre aquestes preguntes mitjançant l'anàlisi de YouTube i crear el nostre propi canal.
Resumen: YouTube es una red social que cada vez se asemeja más a un medio de comunicación de masas, en la concepción actual. Llega a un gran número de personas, a cualquier lugar del mundo y permite la bidireccionalidad. Con un público muy diverso, ha permitido la aparición de los youtubers, comunicadores con una gran influencia. Queremos crear un canal aprovechando este fenómeno global, observando los métodos más efectivos, pero aportando una mirada crítica. ¿Cómo será nuestro canal? ¿Cómo llegaremos a la gente? Con este proyecto pretendemos responder estas preguntas mediante el análisis de Youtube y crear nuestro propio canal.
Resumen: YouTube is a social network that resembles more each time to a mass media, seen as the actual perspective. It reaches a big amount of people, around the world and allows bidirectionality. Thanks to its diverse target, youtubers have appeared, which are very influential communicators. We want to create a channel taking advantage of this global phenomenon, observing the most effective methods but giving it a critical view. How is our channel going to be? How are we going to reach the people? With this project, we expect to answer these questions through the analysis of YouTube and create our own channel.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Castellà.
Titulación: Periodisme [2501933]
Plan de estudios: Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Documento: Treball de projecte ; bachelorThesis ; Text
Materia: Xarxes socials en línia ; YouTube (Recurs electrònic) ; Mitjans de comunicació de massa



65 p, 2.4 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2017-10-17, última modificación el 2019-07-21



   Favorit i Compartir